2017. 03. 14.

Stop, Award + Information Time!


Szép jó nagyot mindenkinek! Jelentem, túléltem a dührohamaim, tök jól vagyok, kösz a kérdést (erről és a bloggal kapcsolatos dolgokról majd a poszt végén).
Addig is, a drága drága Babu meglepett egy ilyen kis díjjal, amit itt is szeretnék nagyon szépen megköszönni neki. 
De ne is halogassuk tovább, ím' a díj mibenléte!

A feltételek:
× Ismertesd a szabályokat!
× Nevezd meg és linkeld be, akitől kaptad és köszönd meg neki!
× Válaszolj az általa feltett 10 kérdésre!
× Tegyél fel 10 kérdést!
× Jelöld meg azokat a blogokat (10 db), akiknek továbbadod a díjat!

1. Hol szeretsz írni, papíron, gépen, esetleg telefonon?
Papírra csak ritkán szoktam, és az egy ilyen ZZZ terv nálam, amikor már annyira elvesztem egy ötletben, hogy muszáj magam előtt látnom a káoszos kézírásommal valami vázlatot róla, hogy kigubancoljam a történet gordiuszi csomóit. (Nem gyakran fordul elő, de néha sokat akar a Mad és nem bírja észben tartani.)
Telefonra már többet jegyzetelek. Fun fact például: a Sarkalatos pontok jeleneteinek olyan jó 70%-a megtartotta az eredeti, telefonra sebtiben lepötyögött formáját. (Hail Evernote.)
De egyértelműen gépen szeretek és gépen is tudok szerintem a legjobban írni, ezt szoktam meg legjobban, azonnal lehet formázni a szöveget, a nyelvezet is más, ami ilyenkor az ujjbegyeibe kúszik az embernek, meg hát sokkal egyszerűbb is billentyűket nyomogatni, mint telefonképernyőt például.

2. Hol szeretsz írni?
Ahol a macskám aludni: az ágyon meg az íróasztalomon. Asztalomnál. Értitek.

3. Hogyan tartod meg a suli-írás egyensúlyt?
Heh.
Hehe.
Ez egy vicces dolog, tavaly annyira nem ment, hogy majdnem egy évig életjelet se adtam magamról az oldalon, mint azt tapasztalhattátok. Most már kicsit jobb, hála Ági, Jávor és Évi hathatós rugdosásának, és remélem, ez a - még így se túl nagy, de azért mégis - lendület kitart egy darabig.
Meg hát abban, hogy kapok JÓ alapanyagot.
Khm.
(Később.)

4. Küldtél már be írásod iskolai versenyre? Ha igen, mi a tapasztalatod?
A sulinkban ilyet nem igen rendeznek. Sad story.
De alapvetően kevés versenyre is szoktam nevezni, én meg a határidők nem vagyunk barátok, főleg, ha még kötött is a téma. 

5. Milyen műfajban szeretsz alkotni?
Hát öhm... Szeretek borzongatni. Meg ugrálni térben és időben.
Fluffban viszont béna vagyok.

6. Mit tanácsolnál egy kezdő bloggerinának? Mit egy haladónak? (csak, hogy másnak se legyen könnyű dolga - Zsazsi) (tartsuk a hagyományokat! - Babu)
Kezdőnek: írj. Nem, ne keress kifogást. Írj. Írd le a történeteid, mert más nem fogja helyetted. Ne foglalkozz azzal, a többi embernek tetszeni fog-e, azzal még ráérsz. Neked tetsszen. Neked okozzon örömet az, hogy a szavaid nyomán életre kel az a világ, amit a fejedben dédelgetsz.
Csak írj, és szeresd, hogy írsz. Minden más ráér később.
Haladónak: írj tovább.  

7. Film vagy sorozat?
Film. 

8. Regény vagy novella? Esetleg mindkettő?
Olvasni mindkettő, írni... Hát novellák. Az eddigi írásaim hossza szerintem hivatalosan még a novella megnevezést se érik el. 

9. Tervezel valamit kezdeni az írással, vagy marad hobbi?
Bármi előfordulhat még.

10. Van olyan műved, amit később megbántad, hogy publikáltad?
Régen, az idők kezdetén volt egy blogom.
Őrangyalos, a Vörös pöttyös-könyvek sztorijaira hajazó.
Na.
Azt valamilyen szempontból nagyon nem kellett volna.
De mint mindenből, ebből is csak tanul az ember, szóval az például biztos, hogy a  blogolás, a kódolás alapjai onnan ragadtak rám.
Erről a blogról viszont semmit nem bántam meg, amelyik írásomat nem is éreztem annyira jónak, ti, az olvasóim meggyőztetek, hogy mégse égetnivaló szemét, szóval... Köszönöm. <3

És kérdéseim lennének:
1. Hogy vagy mostanában? :)
2. Játszol valamilyen hangszeren? Ha nem, mit tanulnál szívesen?
3. Van/volt olyan fandom, amihez iszonyatosan szerettél volna alkotni valamit, mégsem sikerült? (Nem jött a konkrét ihlet, kiszerettél a sorozatból/filmből/etc., mielőtt alkotásra került volna a sor, stb.)
4. Mind ismerünk pár olyan tételt, amelyekre "az írás aranyszabályaiként" szokás hivatkozni. Na, a kérdésem az, hogy ezekből melyikeket tartod be kőkeményen, és melyikeket szoktad megszegni, akarva-akaratlanul?
5. Mi számodra az írás legnehezebb része?
6. Mit tanácsolnál egy kezdő bloggerinának? Mit egy haladónak? (csak, hogy másnak se legyen könnyű dolga - Zsazsi) (tartsuk a hagyományokat! - Babu) (ki vagyok én, hogy megakasszam a tradíciót - Mad) 
7. Inkább fluff, vagy inkább angst? 
8. Mi a legutóbbi film, amit láttál? Hogy tetszett?
9. Nálad hogy nyilvánul meg egy "fangörcs"?
10. Van olyan műved, amit később megbántad, hogy publikáltad? (ezt csak szimplán lopnám Babutól, de kíváncsi vagyok - Mad)

Akiknek továbbküldeném bősz szeretettel:
× Eva Reyklani - Szigorúan Nyilvános: mert az előző díjszórásomból méltatlanul kimaradt, és azóta lett egy Defence Squadunk, aminek ő a rezidens King of Hellje, szóval fogadd, Éjvám, szeretettel.
× hazel -「stargazer」: mert eszem-iszom minden szavát, olyan a stílusa, és mert egyik kedvenc Sheriarty-m tőle származik. Meg mert RAJZAI.
× Lara - the coral crop top ✿: a #squadgoalsért, és mert akkora arc, hogy olyat a világ nem látott még.
× Sybil - Absurdum: a Narancslé157-ért, és minden. rajzáért. amit. valaha. "lefirkantott".
× KatieWR - Never Marauder's Land: a When gravity calls-ért. Minden másért is, de most főleg azért.
× Kija - Nordic Snowflakes: mert a Good Omens ficjeit szerettem, és mert a Gravity Falls ficjeit meg imádtam.
× HardCandy - the hardest candy: mert bírt jó magyar ficet írni a Joker-Harley kapcsolatról. De még milyen jót.
És zárásképp, minő meglepetés:
× Moosenutty - fuckin everything.: mert azt hitted, kihagylak, mi, te jávorbandita?

És akkor itt a poszt vége meg a később. 
Bevallom, bennem van az enyhe nosztalgia, mert a tavalyi évben is ugyanígy márciusban töltöttem ki hasonló díjposztot, és akkor még milyen lelkes voltam a HH ötödik szülinapja miatt, és milyen érdekes, hogy pont az alá bejegyzés alá kaptam Jávoromtól - aki akkor még nem is volt a Jávorom, hah, time flies - azt a comissiont, ami valószínűleg a következő feltöltött írásom lesz, szóval értitek, emlékek, emlékek, emlékek.
A lényeg, hogy mint látjátok, igyekszem aktívabb lenni, mint tavaly ilyenkor, és eddig úgy gondolom, sikerül is ezt betartanom.
Aki viszont még mindig nem aktív, hát az a Szirmai. 
Oké, győri informátoraim értesítettek, mi is ez az egész mosolyszünet, és aki követ Askon, az tudja, hogy nem vagyok a legpozitívabb véleménnyel erről az egészről, de így jártunk, most már nincs ezen mit sírni vagy dühöngeni. (Én már amúgy is megtettem mindenki helyett.)
Amit én tudok, az az, hogy Gregnek orvosi javaslatra kellett beiktatnia ezt az egy hónap kényszerpihenőt, a La La Land-, és Split-kritika sztornózva (előbbi az elkésett aktualitása, utóbbi a túl sötétre sikerült jellege miatt), és az Arany Kecske is elmarad az idén elvileg. 
Amit ezek közül iszonyatosan sajnálok, az a Széttörve, nyilvánvalóan, amúgy is remek film volt, már emiatt megérdemelt volna egy részt, meg ennél jobb HH-storyline-alapanyag az évtizedben nem lesz, de Gergő nem találta megfelelőnek a videót arra, hogy nekünk is megmutassa. 
Az elmondottak alapján olyan húsz perces lett volna, és... sötét. Igen, dark. Greg elmondása szerint az egyik legsötétebb bármi, amivel eddig dolgozott. Igen, öngyilkosság meg ilyenek. 
Igen, könnyeim hullottak, mikor hallottam, hogy ezt nem láthatjuk, de Gergő e-mailemre válaszolva (és ezzel abszolút meglepve) megnyugtatott, hogy az új részben mindenképp el lesz magyarázva minden ezzel kapcsolatban is. 
És mivel a levélben volt két darab kacsintós smiley, én megnyugodtam és bizalommal telve fordulok a jövő felé. 
(Csak kezeld jól Klónt. Szenvedhet nekem mindenki, imádni fogom, csak legyen értelme, és magyarázd meg, mi a franc folyik itt. Csak ügyesen, Greg.)
Szóval az új kritika valamikor érkezik, ha tippelnem kéne, talán ezen a héten már kijön. 
Kíváncsi leszek. 

Addig is térjünk vissza a a bloggal kapcsolatos dolgokhoz. 
Mint fent is írtam, úgy tervezem, hogy következő írásom Moose comissione lesz, ami a say hello to the virus_ címet fogja viselni nagy valószínűség szerint, és nem, nem hiszem, hogy sok köze lesz a BBC Sherlockhoz a címen kívül. (A HH/Sherlock crossover még odébb van.)
Elöljáróban annyit, hogy az eddigi ötletváz alapján néhány szempontból visszanyúlna a gyökerekhez, és egyelőre legyen is elég ennyi. #sejtelmes
Ezen kívül nyaggatva vagyok egy high school/banda!AU-val - igen, jól olvastátok, szégyellnivalóan régóta dédelgetem az ötletet -, és Jávorral lassan újra nekilendülünk a mese!AU-nak is.
A WEIRD még mindig napirenden van, bár úgy gondolom, ehhez annyira együltőhely kell, hogy csak nyáron fog megvalósulni, de meg fog, mert nem tudok lemondani róla.
Szóval ezek a nagyobb projektek vannak bekészítve, de természetesen az ihlet útjai kifürkészhetetlenek, Moose-val meg még mindig napi szinten beszélünk és headcanonolgatunk, így szinte biztosra veszem, hogy eléggé el lesztek látva HH ficekkel, nálam és Moose-nál is. 
Én legalábbis mindenképp azon leszek. 
Remélem, semmi nem fog bezavarni. 
See you soon.
Mad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése