2016. 03. 25.

Az év felfedezettje lettem (még 2015-ben. uppsz)

*szégyenkezve kikukucskál az előtte tornyosuló könyvkupac mögül* Uhm... Hello? Is anybody still there?
ATYAÉG, srácok, ugye én 95%-osan ígértem nektek ficet szilveszterre. Nos, beleestünk a maradék 5%-ba, és március vége van, és semmi. Shame on me, de komolyan.
És az a nagy és szomorú helyzet, hogy most se történetet szeretnék megosztani veletek, hanem a drágaságos Victoria Ackermantől (leánykori nevén Vicky T.) kapott díjam, amit még valamikor decemberben passzolt át nekem, és azóta itt porosodik ez a poszt. ... Komolyan, vágjatok nyakon, mi van velem manapság? 
Na, jó, elég az önsajnálatból, ím', a díj!

A feltételek:
× Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját! 
× Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár!
× Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad!
× Mondj véleményt a blogról!
× Írd le, kiknek ajánlod a blogot!
× Küldd tovább a díjat 5 embernek, de figyelj arra, hogy egy blogger/bloggerina csak egyszer kaphatja meg!

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
Harmadikos koromban leültem nagypapám öreg számítógépe elé, és írtam egy láncmesét három kiscicáról, ami nagyon kreatív módon A három kiscica címet viselte. Miau.
Nem volt valami nagy szám, de azért egy meseíró pályázat harmadik helyét megnyertem vele. 

2. M
ilyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Nos, itt a Turbékolón olyan... Semmilyen? Mármint, a blog még nem volt nyilvános, csak két Szerkesztőségi Tag és egy kevésbé Szerkesztőségi Tag ismerősöm láthatta a bejegyzéseim, így annyira nem féltem, hogy "jaj, mit szólnak hozzá". Főleg úgy, hogy egyikőjük ihlette a blog első feltöltött írását, a Jövőképet.
Viszont, amikor egy kicsit elkezdtem hirdetni... Te szent ég, féltem tőletek. De most már no para.

3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad?
Kicsit csalok, mert nem az első kommentet venném ide (aki amúgy szintén Vicky T. volt, visszaigazolta a cserekérésemet, hehehe), hanem úgy az első üzenetet, ami a blogra érkezett, és elindította bennem a löketet, hogy talán mégse néztek teljes idiótának a blog témája miatt.
Tehát a chatből idézem Зима hozzászólását:
"Te jó isten, van Szirmai alteregóiról fic, és engem ezen blog tulaja követ. Megtisztelve érzem magam."
És innentől mondtam azt, hogy screw you, talán mégis szeretnétek ezt az oldalt.

4. Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete?
Onnan, hogy egy bizonyos Szirmai Gergely műsorában túlságosan újra - és félregondolhatóak a poénforrás történetszálak. 
Meg mert Gonosz Klón. Ő mindenre magyarázat.

5. Mit jelent számodra az írás?
Fellélegzést. Csak ennyit.

Véleményem a naaagyon hosszú című The Purple Killer (Five Nights at Freddy's Purple Guy Fanfiction) blogról: 
Nagyon szeretem az FNaF játékokat, annak ellenére, hogy az öcsémmel néha sikítva dobtuk el magunktól a tabletet játék közben. Nyuszik vagyunk, na. 
Purple Guy pedig egy borzasztó érdekes karakter, ehhez mérten pedig remek látni, ahogy Vicky bemutatja a múltját, és hogy miért lett az, aki, ráadásul ezt egy nagyon kellemes, olvasmányos stílusban teszi. Sajnos ő is decemberben posztolt utoljára, gondolom, őt is letaglózta a mi szeretett oktatási rendszerünk, viszont így még nem késő beugrani a történetbe senkinek, aki kíváncsi lenne a játék gyilkosának eredettörténetére. 
Szóval, hajrá, Vicky, várjuk a következő részt, addig megyek bőgni a Ballonson, ami szintén az FNaF-hez készült. 

Emberkék, akiknek továbbküldöm a díjat:
× Szabó Andi - K I S S or D E A T H: mert remekül ír, mert Sherlock, mert belinkelt a Blogok, amiket olvasok bejegyzésében, mert ő a haladó írás tanár nénim... Megérdemli, no.
× Moosenutty - fuckin everything.: szintén imádom minden írását, ráadásul nála találtam meg jelenlegi kedvenc számomat, amire songficet is tervezek írni ide, mert emberek, ti még ilyen Klón-dalt nem hallottatok. Esküszöm, róla írták, de komolyan.
× Зима - Where Butterflies Never Die: minden Marvel ficje után egy kicsit meghalok, plusz olvashattátok fent, hogy  nagyban hozzájárult a blog sorsához az ő személye és hozzászólása, szóval hálaképp fogadd el tőlem ezt a kis díjat. 
× Sz. V. - S e x & S h o u t: piszok. jól. ír. de nagyon. a designjairól meg nem tudok mit mondani, mert elakad a lélegzetem.
× Vicky T. - Saving Mr. Pewds: NEM ÉRDEKEL, hogy mindenki csak egyszer kaphatja meg, ez amúgy is másik blogja, na. Meg hát YouTuber-ficírók tartsanak össze, plusz ez tényleg érdekesnek ígérkezik, alig várom, hogy Vicky belekezdjen.

Tehát, kedves belinkeltek, a kérdések megválaszolásához jó szórakozást, a Turbékolóról véleményt mondani - bár benne van a feltételekben - nem kötelező, de elég jól esne, előre is köszönöm. 
Addig is én gyorsan updatelgetek kicsit.
Nos, az a helyzet, hogy ugyan tele a listám megvalósítandó ötletekkel - van itt crack, FF#5-stílű whiskey-gőzös, dohányfüstös beszélgetésszilánk, crossover, AU (!!!), és még egy kisregény-vázlat is -, eddig egyikhez se tudtam hozzálátni, egyéb személyes okok miatt, plusz valahogy a műsor sem igazán akar nekem segítséget adni, de persze ezt nem is vártam. (Innen is jobbulást, Greg, gyógyulgassál.
DE! Dedede igyekszem. Most lemegy az április, a maga zűrös és rohangálós időszakával, és... Ugye, tudjátok, mi jön. UGYE SEJTITEK.
*előveszi a trailer-hangját*  Május 7. Az Ötödik Szülinap. 
Szóval, ha máskor nem is, reménykedem benne, hogy legalább a Szülinapi Héten megszáll az ihlet, mert ott azért elég király dolgok szoktak jönni.
Viszont ne szaladjunk ennyire előre, helyette inkább megkérdezlek titeket: mire lennétek kíváncsiak? Esetleg van egy comissionötök, amit szívesen megosztanátok velem? Írjátok meg kommentben, érdekelnének az ötleteitek. 
Természetesen én is próbálom megvalósítgatni a magam kis történeteit, majd látni fogjátok, mennyi eredménnyel sikerül ez, inkább nem ígérgetek előre semmit. 
See you soon. 
Mad

7 megjegyzés:

  1. De nagyon édes bogyó vagy. <3
    http://beloyeplamya.blogspot.hu/2016/03/dij-4.html

    VálaszTörlés
  2. Mad. Drágám.
    Annyira egy aranyos teremtés vagy, hogy egyelek meg *megkíméllek, nem fogod bevégezni, nyugság* *-* Már az első bekezdésnél tudtam, hogy jó emberem van, aki még legalább látogatja is a blogomat, mert a nevemet is már újkorian írtad. Tenksz. <3
    A játéktól én is megijedek még a mai napig, szóval nem vagy egyedül, én is itt remegek melletted. Az oktatási rendszert sosem bírtam, hát még most, igen, ez teljesen keresztbe tett nekem, csodás vagy, sulirendszer. A Ballonson meg ismét sírhatunk ketten, mindig bekönnyezek ha meghallom. Sőt, megfogadtam, hogy ha meghalok, ezt játsszák a temetésemen. :c
    Ja, van még valami; a díj. Csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm, köszönöm, és köszönöm. :3 A prológust még mindig nem tudom kitessékelni megfelelő helyére, de remélhetőleg a probléma orvosolva lesz. Remélem, nem csalódsz majd, ha kipöcögtetem a nulladikat a blogra.

    Be kell valljam, nagyon bírlak.
    Vic

    Ui.: Ha elcseszem a vastagbetűt, újraírom. Nekem ez új.

    VálaszTörlés
  3. Зима: Csak egy másik nagyon édes bogyóval vagyok az, szóval... :3
    Victoria Ackerman: Gyönyörűen megoldottad a vastagbetűt, buksisimi. :D És esküszöm, pirulok, én is nagyon bírlak. :D

    VálaszTörlés
  4. A díjhoz készülő bejegyzésben terveztem neked írni de hát istenem, ez nálam már természetes hogy képtelen vagyok ígért időben teljesíteni valamit. A díjat itt is meg még sok helyen köszönöm és köszönni is fogom ♥, és jól gondolom hogy arra a dalra gondolsz amelyikre gondolom hogy gondoltál? Mert ha igen akkor IGEN. (Ez annyira magyar lett hogy kommentárra se érdemes)
    Szóval, érthetőbben: A Future hearts az, ami szerinted Klón dal? :D Mert mióta írtad ezt, hogy nálam találtál egy ilyen dalt, szerintem te azzal nem számoltál, hogy én emiatt minden egyes zenét átnyálaztam amit valaha valamiért a blogon megemlítettem vagy posztoltam. :"D De ennek a szövegét átfutva erre tippeltem, sőt mi több, azóta Klón-dalként is kezelem. Most nézd meg mit tettél! *erőltetett felháborodás*
    Comissiont már gondoltam, hogy írok neked, de nem volt egy olyan ötletem se, amit konkrétan megfogalmazva hozzád tudtam volna vágni, de...De. Elkezdtem a cseréknek új képeket szerkeszteni (kiélem szerkesztői mániámat), és a tiédhez érve gondoltam legyünk humorunknál, szerkesztek egy parább képet Gonosz Klónról. itt az eredmény
    És ezután jött az, hogy ehhez a képhez valahogy kívánkozik egy történet is. És én ezt a történetet tőled kérném. Ötletem továbbra sincs sok, de bízom benne hogy a kép megihlet, mert én ránézek és a fejemben folyamatosan a képre írt bizonyos Sherlock idézet hangzik el. Mert végül is, Klón is ő, és ő is egy hiba a rendszerben, egy szükséges hiba, és....túl sok synthpopot hallgatok én napokban. Nem tudom. Kezedbe adom sorsomat, és a kép sorsát.

    VálaszTörlés
  5. Legdrágább Moosenutty-m: és nem eltalálja, melyik dal az, HÁTNEMELTALÁLJA?! :D De ezek szerint akkor nem teljesen elcseszett ötlet hozzápasszintani Gonosz 'szívemszottya' Klónhoz All Time Low-ék számát, mert... édesistenem, hogy fogok sírni azon a ficen, amit írok rá. (spoilerKE) És ezer elnézést, de... Ezt hivatalosan is elnevezem Klón-számnak. That's official.
    ÉS COMISSION, te szent ég, ezer hála, és... Ettől a képtől szabályosan elfelejtettem lélegezni. Szóval így hű. Nagyon hű.
    Tehát a fogaskerekeket elindítottad, köszönöm szépen, szóval most elmentem synthpopot hallgatni, mert meghoztad hozzá a kedvem, és gondolkodni, mert Klón egy hiba a... mátrixban. HMM.
    Jó, oké, nem.

    VálaszTörlés
  6. Csak azért irok, hogy meglegyen a lánc, és innen is gratula a meseíró pályázathoz. A cicák cukik :DDDD

    AMúgy meg, csak annyit közölnék, hogy VÁROK. Türelmesen és kitartóan VÁROK minden egyes történetedre, MERT ÉDES JÚDÁSOM EZ AZ EMBER HH FICIKET ÍR!
    Csak írjad. Figyelj, ha az kell, küldök szolgákat is a Pokolból, hogy elhárítsák az egyéb tényezőket.


    VálaszTörlés
  7. Eva Reyklani: Cute Cats For President!:D
    És elfogadom a szolgákat, esetleg kérném Crowley-t is, ha lehet, talán meghozza a meglévő ihletet.
    A türelmet pedig nem tudom eléggé meghálálni, imádlak érte, próbálok nem csalódást okozni a visszatéréssel, mert ezt sajna lehet annak nevezni.

    VálaszTörlés